اکسل ساده حسابداری

سلام 

من چند وقتیه که نیاز داشتم حساب دخل و خرجم رو داشته باشم
یه فایل اکسل بسیار ساده درست کردم
گفتم شاید بدرد شما بخوره
طرز استفاده:
از این فایل میشود ماهانه یا سالانه یا حتی هفته ای استفاده کرد
فقط کافیه توی قسمت پرداختی خرجاتون رو بنویسید و توی قسمت بدهی بدهیاتون رو بنویسید که پرداختشون میکنید
و برای هر کدام از این عنوان ها میتونید توضیحی بنویسید

و در آخر در جدول کل بودجه ماهانه یا سالانه رو وارد کنیم بقیش رو خود اکسل انجام میده

شما نتایج رو توی جدول کل میبینید که چقدر پول مونده براتون و چقدر خرج کردین

اگر مشکلی داشتین حتما اینجا کامنت بدین یا به ایمیل من مشکلاتتون رو بفرستین
اگر لازم داشتین چیزی اضافه شه بگین که اضافه کنم

 
 
ایمیل: sadegh.broomand@gmail.com
 
 
 
 
/ 0 نظر / 6 بازدید